Första inlägget

Allmänt / Permalink / 2
Heej och välkommen till min nystartade och än så länge lilla blogg!
Haha, detta känns såå ovant. Det här är min första blogg och mitt första inlägg så vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans! 😄 
Anledningen att jag startar en blogg är nog för att många har sagt åt mig att göra det p.g.a min stil.
Det känns jättekul att höra i.o.m att jag verkligen brinner för mode och allt som har med kläder och stil att göra. 
I början tog jag det mest som komplimanger men desto fler som uppmuntrade mig desto mer började jag seriöst att tänka över det här med modeblogg. Eftersom "efterfrågan" var såpass stor så kanske folk faktiskt är intresserade av att läsa min blogg på riktigt.
Så nu har jag fått tummen ur och är på G att ta mode/bloggvärlden med storm och med glimten i ögat 😉 
Får väl ta att skicka iväg ett mer inriktat inlägg om vem jag är och vad jag gör på fritiden också men för ikväll får detta vara nog. Kul att äntligen va igång! 
Kram kram på er 💋




#1 - - Mathilda.nu:

Så kul att du har börjat blogga! Det här kommer att bli grymt!

#2 - - Äldrevårdsomsorgen :

Weeeeeeey kommer bli dom nr 1 stalker 😍 👏🏼

Liknande inlägg

Till top