Carselfie går alltid hem

Allmänt / Permalink / 1
Morsning morsning! Är på Tjörn just nu och det får bli min ursäkt idag igen, alltså no outfitpictures.. Haha det är typ allt mina inlägg handlar om! Men såhär är det. Bilderna jag lägger upp vill jag ska vara snyggt tagna med systemkamera. Jag vill att allt ska se så rent och profisonellt ut som möjligt. Om jag ska ha en blogg ska den vara ordentlig och inte med medelmåttiga bilder endast tagna med mobilen. Det är också därför jag inte gör så många inlägg just nu. Vill inte bara skriva text, vill ha fina bilder med och eftersom jag inte har det så går inte det. 
Jag har just nu ingen egen systemkamera. Får haka på Mathilda och ta bilder tillsammans med henne. Det är självklart jätteroligt (!!!) men eftersom tiderna ska passa båda blir det inte allt för ofta. 
Ni får sprida bloggen och dela min länk överallt så jag får läsare och kan tjäna lite "kosing" till en egen systemkamera, det blir ju win win för alla ;) 
Som sagt, har ni frågor så är det bara att kommentera! 
BAMSEKRAM 💋


#1 - - Mathilda.nu:

Det här gillar vi det med! :)

Svar: Haha det är braa Mathilda!!
Linnéa Myrberg

Liknande inlägg

Till top