Bloggen tar form

Allmänt / Permalink / 5
Så nu börjar bloggen att ta form! Har fortfarande lite finjusteringar kvar men för nuet är jag nöjd! 
Blir så trött på mig själv.. Skrev precis ett långt fint inlägg som försvann när jag stängde ner appen... Bara att börja om från början! Borde väl kanske berätta lite om vem jag är men haha, tycker sånt är så jobbigt! För det mesta låter personbeskrivningar så mainstream tycker jag. Iaf! Linnéa här, en för det mesta glad och galen tjej som just nu söker lite jobb i klädbutiker och sysslar en del med musik. Är även stylist på en ny uppstartad tidning som en liten kul grej vid sidan av. Flyttade till Göteborg för två år sedan när jag började gymnasiet för att slippa pendla 2-3 timmar (en väg) från Åstol där jag bodde  då och är uppvuxen. Mina dagar är just nu ganska tråkiga och tomma i.o.m att jag är mellan jobb. Tur är väl det att jag inte ska uttråka er mer med dom. Fram över kommer detta inte vara så mycket utav en livstidsblogg utan mer en modeblogg är tanken. Kommer dela med mig av outfits, kollage från polyvore, klädtips och en del snapshots. Hoppas ni fått er en liten uppfattning om vem jag är och vad jag kommer dela med mig av här på bloggen. Ställ gärna frågor i kommentarsfältet om det är någonting ni undrar!
KRAM KRAM PÅ ER 💋

Var ute med Mathilda som hjälper mig att starta upp bloggen igår och fotade eventuella headerbilder. Här var några vi valde mellan.







#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

Grymt snyggt!

Svar: Va kul, tack!!
Linnéa Myrberg

#2 - - Carro:

Fina bilder :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Linnéa Myrberg

#3 - - JB:

du hade väl passat bra som testmodell i studion :D

#4 - - Heidi:

Så fint! :)

#5 - - Linnéa:

Börja blogga på Nouw istället :)
Så mycket enklare och bättre än blogg.se har bloggat här tidigare men gillar inte upplägget. Nouw är mer i tiden :)

Svar: Åh såg detta nu! Har bara gjort typ två inlägg, ville inte blogga ordentligt utan systemkamera men nu är den köpt! Haha har ingen aning om hur man byter och grejar, men det kanske du vet? Kram
Linnéa Myrberg

Liknande inlägg

Till top